Servicewinkel Apeldoorn

LET OP: In verband met de huidige lockdown is de winkel tot en met 9 februari gesloten. Voor het ophalen van verloren voorwerpen kun je via de iLost portal op de website een afspraak maken met een van de medewerkers. Voor overige zaken verwijzen wij je graag naar een van onze andere Klantenservice kanalen.

 

Onze servicewinkels zijn zo ingericht dat we de gezondheid van onze klanten en medewerkers kunnen borgen. We maken gebruik van spatschermen en er wordt rekening gehouden met het houden van 1,5 meter afstand. In de winkels vragen wij aan onze reizigers om te pinnen. Als dat niet mogelijk is, kan je met contant geld betalen. Geef het geld niet aan de medewerker, maar leg het op de balie neer. Daarnaast is het per 2 juni mogelijk om in al onze servicewinkels mondkapjes, geschikt voor gebruik in het OV, aan te schaffen. De mondkapjes kosten 2 euro per 2 stuks. Elke klant kan maximaal twee mondkapjes per keer aanschaffen.  

Hier kun je:

  1. vervoerbewijzen en abonnementen kopen
  2. OV-chipkaart inzien (gegevens tot laatste 10 transacties en producten)
  3. saldo opladen
  4. deblokkeren van OV-chipkaart, met uitzondering van saldo deblokkeren
  5. reizen op saldo met de bus activeren
  6. automatisch opladen aanpassen, op vertoon van de bijbehorende brief
  7. anonieme OV-chipkaart kopen

Het loket is gesloten tijdens Kerst, Nieuwjaarsdag, Pasen, Koningsdag, Pinksteren en Hemelvaartsdag.